6 iulie 2007

Schimb prefixul oameni buni :)



Probabil vă întrebaţi la ce naiba mă refer :)



Ei bine ... peste vreo "7" ore, adică pe data de "07.07.07", adică "7" iulie 2007 ... va fi ziua mea de naştere :)

De ce atâţia de "7" ? Pentru că este numarul meu norocos de când mă ştiu :)

Mda ... îmbătrânesc ... 20 de ani :)
Norocul meu e că sunt ca vinul. Tot mai bun mă fac ;)

Tânăr vreau mereu să fiu
Să traiesc aşa cum ştiu
Ca la 20 de ani, fără griji şi fără bani.
Partea cu banii e discutabilă :)





6 comments:

Anonim spunea...

multi inainte ! :)

cosmin spunea...

la multi ani si la mai multi bani din adsense :D

IgorCreation spunea...

Sa traiesti mafiotule ! si fara hotzie :=)

Anonim spunea...

Multumesc mult ... tuturor :)

Unknown spunea...

Si cum niciodata nu e prea tarziu...

LA MULTI ANI!!
;)

Anonim spunea...

Ai dreptate :)

Poti sa imi spui in fiecare zi :) Chiar te rog :)