16 iulie 2007

Plictiseală mare ...



Azi toată ziua am fost plictisit. Nu am avut şi nu am în continuare chef de nimic.

Când sunt acasă ascult muzică, mai lucrez la bloguri, mai vorbesc cu alti plictisiţi ca mine pe Messenger :) mai citesc din când în când feedurile Google Reader dar acolo am doar feedurile blogurilor profesionale de blogging ... deci le epuizez repejor. Sunt doar vreo 15-20.

În blogosferă romanească e plictiseală mare ! Toţi şi-au luat vacanţă iar cei care mai scriu mă plictisesc cu articolele lor. Nu am ce citi care să îmi şi placă ...

Prietena (vorba vine ... stau cu ea de 2-3 zile :) dar să zicem) ma sunat ieri să ies cu ea în parc :) însa nu am avut nici un chef. Mai spre seară am fost la hotel la un poker cu prietenii că imi era dor ... nu mai am jucat de 3 zile :) ... dar cum nu mă simţeam în largul meu, bineînteles că am pierdut. Turnee de 10 RON (intrarea) am jucat vreo 3 din care nu am castigat niciunul ... Asta e ... data viitoare !

PS: Poate v-am plictisit şi pe voi cu postul acesta dar trebuia să scriu ceva ca să îmi folosesc şi eu timpul cumva ...





2 comments:

x spunea...

http://www.youtube.com/v/Hzw6RFpJD3w se pare ca nu numai tu esti plictisit.mai sunt si altii.;))

Anonim spunea...

Se cunoaste ca ai fost plictisit cand ai scris postul, ai vreo 2-3 greseli de gramatica :)