16 iunie 2007

Mai las'o draku de treabă ...



Azi am ajuns acasă după o luna de zile de absenţă. Tot pe la Cluj, facultate etc.

Am luat un taxy fiindcă eram obosit de atâta umblat. Şoferul taxy-ului era un manelist ! Asta nu m-ar fi deranjat, dar acesta era penibil rău de tot.

El văzând probabil că eram îmbrăcat că un houser să zic aşa şi cu ochelarii de soare la ochii s-a gândit că poate mă deranjează manelele şi m-a întrebat dacă mă deranjează. Eu i-am răspuns că nu mă deranjează şi că poate să asculte liniştit, asta pentru că era o piesă care era acceptabilă.

Atât mi-a fost :) M-a nenorocit ... :))

A zis: "Stai frate să caut acum una beton !". A pus o piesa aşa de penibilă că a trebuit să închid geamul că să nu mă fac de ruşine, să mă vadă cineva cunoscut pe stradă :)) M-a întrebat de ce l-am închis şi i-am spus că de la curent :) Ce era să zic ...

În timp ce eu mă rugam la Dumnezeu să ajung repejor acasă el tot căuta câte o manea cu care să ma dea gata :)) Dar dacă aţi fi văzut cum işi mişca mâiniile pe geam cănd saluta lumea. Nu ştiu dacă îi cunoştea pe toţi. Îşi arăta diulurile şi lanţurile de zici că era 50 Cent sau ceva de genu în varianta gay.

La un moment dat o batrânică care sunt sigur că era bunica lui a făcut cu mâna să oprească. El vroia să nu îmi dau seama că femeia respectivă era bunica lui dar din cum vorbea cu ea era clar. I-a spus că se întoarce înapoi imediat şi dupaia a început să o înjure şi etc.

Când am ajuns acasa la mine i-am spus să oprească. Moamă ce mi-a mai lăudat casa, cât e ea de mare şi de "bengoasă" ... în fine. A insistat să aştept să îmi dea bonul că în caz că am nevoie de un taxy să îl sun obligatoriu pe el ... extraordinar ...

Ce să mai zic ... mai bine mergeam pe jos acasă şi cântam piesa asta în gând ...


Deep Dish - We Gonna Feel It





7 comments:

Anonim spunea...

Mda ... e mare gradina domnului :))

Anonim spunea...

:)) naspa. ce iti ziecam eu de manele , ca mai nu le tolerezi deloc , ca sa nu se ajunga in a cauta "una misto "

Anonim spunea...

e superba melodia asta de la deep dish.o stiam dar nu stiam cum ii zice

Anonim spunea...

Ai aflat acuma :)

Anonim spunea...

fara suparare zici de soferul acela care saracul e cum e, dar uita-te cum ai scris tu postul asta. reciteste-l de 10 ori si daca nu gasesti nimic... pacat!

Anonim spunea...

la toata lumea a prins melodia asta ;)) :D

Anonim spunea...

Mda ... ai perfecta dreptate :)

Hai sa iti spun si eu ceva acuma !

Nu ma deranjeaza sa imi spuna cineva ca am gresit la scris sau ceva de genu. Chiar va rog sa imi spuneti ca sa corectez pentru ca DA, imi pasa !

Dar in acelasi timp va rog sa nu veniti sa ma injurati sau sa imi scrieti comentarii jignitoare la adresa mea referitoare la modul in care scriu.

1. Scriu repede cand scriu pe BLOG si nu verific tot timpul daca am gresit pe undeva.

2. Pentru mine conteaza mai mult ideea mesajului si nu corectitudinea scrierii a doua-trei cuvinte.

3. Blogul este al meu si numai al meu :) Asa ca daca nu iti place ceea ce gasesti pe el, pur si simplu, TE ROG, nu mai intra !!! Nu am nevoie !

4. Daca tot sunteti atat de hotarati si va credeti atat de destepti, de ce postati comentarii ca Anonim ?

In fine ... acestea fiind spuse imi rezerv dreptul de a modera comentariile fara bun simt de pe acest blog. Nu de alta dar tin la blogul meu si nu vreau sa fie locul de destrabalare al academicienilor internetauti.

Va multumesc.