6 mai 2007

Zoso e la pământ !




Nu mă bucur niciodată de necazul altuia. I se putea întâmpla oricui care nu avea de lucru decât să meargă la multe şi să facă pe alpinistul.

Asta e ... Nu mai bine stătea ca mine la două grătare :) Eu zic că ieşea mai rentabil.

So ... Vali Petcu, jurnalist, 27 de ani.

Via PigBrother am aflat că:
Taman ce m-am întors de la Urgenţe unde am fost să-l vizitez de stimabilul Zoso. Care reuşit performanţa să se ducă de-a berbeleacul pe Jepi. Din fericire nu este nimic grav, ciolanele sunt OK, circuitele interne aşişdelea. Din păcate nu acelaşi lucru se poate zice despre faţă.
Mai multe detalii vă dă el când se întoarce, în jur de două zile, dupa cum zicea.
Mersi Vladinho pentru noutate.

PS: Abia aştept emisiunea lui Badea :)

PS2: Ştirea de la Antena 1 ( video )

LATER EDIT: Pe blog la Piticu găsiţi un interviu în format audio cu Zoso.

După voce se pare că nu se simte prea bine şi că îi cam lipsesc nişte dinţişori din gură + ceva respiraţie nazală mai bună.





4 comments:

Anonim spunea...

imaturi.

Piticu spunea...

si iar a ajuns zoso la tv ...de data asta la TVR :)

Anonim spunea...

haha disperat dupa atentie se arunca in cap de pe stanci :)

Anonim spunea...

sa-i ajute d-zeu... :-s