3 mai 2007

Ban pe site de la AdSense !



Am pătit-o şi eu cu unul din blogurile mele.

Am primit mail-ul acesta:


Hello,

While reviewing your account, we noticed that you are currently displaying Google ads in a manner that is not compliant with our policies. For instance, we found violations of AdSense policies on pages such as http://razipenet.blogspot.com/search/label/Femei.

As stated in our program policies, AdSense publishers are not permitted to place Google ads on pages with adult or mature content.

As a result, we have disabled ad serving to the site.

Your AdSense account remains active. However, we strongly suggest that you take the time to review our program policies (https://www.google.com/adsense/policies ) to ensure that all of your remaining pages are in compliance.

Please note that we may disable your account if further violations are found in the future.

Sincerely,

The Google AdSense Team


Când am citit mail-ul am rămas blocat şi primul lucru la care m-am gândit a fost să vorbesc cu Bobby ca să ştiu ce să fac mai departe.

Am şters toate filmuleţele care mă gândeam că nu sunt "ortodoxe" şi la fel şi categoria respectivă, şi în final le-am trimis mail-ul acesta:


Hello,

We apologise for the occured problem, we removed that category (
http://razipenet.blogspot.com/search/label/Femei ) from the website,
and all related content. Can you please review it and reactivate our
website ?

Kind of regards,


Am rămas placut surprins fiindcă am primit răspunsul de la ei în limba română :) Probabil din cauza formulării mele de toata jena a mail-ului :)

Putea fi ceva mai ... persuasiv să zic aşa ... Cine ştie ... poate, poate :)



Bună ziua,

Mulţumim pentru mesaj, înţeleg că aţi dori să afişaţi anunţurile Google pe http://razipenet.blogspot.com din nou.

Cum site-ul dvs. a fost găsit ca încălcând regulile programului AdSense, nu i se mai permite participarea în program.

Contul dvs. rămâne activ, şi puteţi plasa anunţuri Google pe site-urile care respectă politicile de program.

Cele mai bune urări,

Dan
Echipa Google AdSense


Uite că până nu o paţesc nu îmi dau seama ce e bine şi ce e rău dacă nu citesc cu atenţie şi să bag la cap https://www.google.com/adsense/policies ! Am pus filmuleţe în prostie fără să mă gândesc că unele ar putea să îmi aducă neplaceri.

Asta e. Învătătură de minte şi sper să nu se mai repete. Bine că nu am primit ban pe cont că era belea. Nu vă dati seama ce greu mi-a fost să citesc mail-ul primit de la ei până am citit că e doar ban pe site :) Vorba lui Bobby ... am avut un gol imens în stomac.





2 comments:

Piticu spunea...

sincere felicitari, urmez eu :)

Anonim spunea...

Mersi ... ce sa zic :)