22 martie 2007

De ce ?



Nişte întrebări la care nu reuşesc să le găsesc răspunsurile: De ce sunt unii rockării atât de ciudaţi. De ce se cred mai deştepţi şi mai speciali ca alţii ?

Chiar acum am ajuns acasă. Am fost într-un club cu colegii de facultate. Am fost vreo 60. A fost super. Când s-a terminat totul am fost la barul clubului ca să întreb dacă totul este ok şi dacă s-a platit totul. Barmanul mi-a spus că toţi au plătit în afară de "un pletos, la care i-a murit frizerul" (aşa mi-a răspuns barmanul). Pletosul a venit la chef cu incă doi pletoşi. Îi cunosc pentru că sunt de la mine de la facultate. Aceşti trei pletoşi au consumat de 1.500.000 :) (nişte butelii de vin, cocktailuri, redbulluri si wiscky) ... Se respectă baieţii ce să zic ... În fine. O colegă a venit şi mi-a spus că dobitocii au plecat acasă şi i-au spus la fată că ei nu plătesc nimic.

Extraordinar ! Din vreo 60-70 de persoane, de ce tocmai ei s-au trezit să facă asta ? De ce ? De ce totdeauna trebuie să se trezească un fraier, doi sau trei care să "fută" toată distracţia ? De ce tocmai ei ? De ce trebuie să ne punem alţii obrazu pentru ei în faţa patronului clubului ? De ce ?

Abia aştept să vină ziua de luni să mă întâlnesc cu ei la cursuri. 10 secunde au la dispozitie să îmi dea banii, altfel jur că îi tund pe toţi trei !





1 comments:

Unknown spunea...

lol. daca exista cativa fraieri cu plete care se cred foarte smecheri si vor sa para ceea ce nu sunt, inseamna ca sunt rockeri? Cunosc foarte multi rockeri, si absolut toti sunt de treaba, nu niste fraieri si retardati cum sunt colegii tai de facultate.
Vara asta am fost la majoratul unui prieten care e rocker. au venit cel putin 40 de alti rockeri, si absolut nimeni nu a intrecut masura, si nu a facut scandal. in concluzie, rockerii nu se cred mai speciali, si nu sunt deloc ciudati ( ma refer la rockerii adevarati) bafta.