23 februarie 2007

S-a întâmplat şi asta ...



Pentru a ştii despre ce vorbesc reamintiţi-vă postul acesta Troleul .... cu bilet sau fară ?. Azi spre deosebire de data trecută am prins control si am si platit amenda de 20 RON :) Dar în schimb ... m-am distrat de minune şi i-am binedispus şi pe călători :)

Să vă povestesc cum s-a întamplat. Că sa vorbesc mai direct ... "m-am tras pe cur" la 50.000 lei ca sa merg cu taxy până undeva şi am zis că, hai să mai merg şi cu troleul că nu am mai fost de vreo două săptămâni. Am mai spus, nu mă laud cu asta, dar eu nu plătesc niciodată şi nu voi plăti niciodată un troleul in condiţiile în care sunt acum în Romania. În fine.

Toate bune şi frumoase până în ultima staţie de care trebuia să mai trec, când a venit un domn' mai solid aşa ... şi a început să facă ordine prin troleu. Pe o fata a facut-o curvă când aceasta i-a spus că se grăbea şi nu a mai cumparat bletul, cu alţi călători a vorbit ca un ţaran prost, şi într-un final a ajuns la mine. A început in forţa pe un ton foarte ridicat ca volum, ordonând să ii prezint biletul. Eu i-am spus că nu am bilet fără nici cea ami mică ezitare la care domnul a început să urle ca un animal la mine că cum circul eu fără bilet şi nu mai ştiu ce. Am stat vreo 10 secunde să il aud, timp în care mi-am adus aminte de nişte experienţe povestite de nişte prieteni care mi-au spus că au fost chiar apucaţi de haine şi aruncaţi afară cu forţa din autobuz cu vorbe urâte şi pe unii i-a chiar lovit. Amintindu-mi chestiile astea, i-am spus în timp ce urla la mine că "dumnule, nu vă mai umflaţi aşa că poate explodaţi dreku !" la care vreo 20 de călători din troleu a inceput să râdă. A stat ... s-a uitat la mine vreo 2-3 secunde şi şi-a schimbat tonul dar ... ATENŢIE ... m-a luat de braţ şi a vrut să mă scoată afară să mă ducă nu ştiu unde ca sa imi facă proces :) În momentul în care ma atins eu l-am impins in usă, moment în care a venit colegul lui în ajutor :) Eu i-am spus să işi vadă de treaba şi de vocabular şi să îmi spună ce doreste. A venit si colegul să mă ia de brat şi să îmi spunş că mă face pachet cât sunt de mare :) I-am spus că dacă încearcă asta, il rastignesc. Un prieten de-al meu i-a spus să stea în banca lui. Amandoi s-au potolit şi eu le-am spus: "Domnilor ... nu am bilet. Am recunoscut. Luaţi de aici 200.000 cât e amenda şi vedeţi-vă de treaba voastră." Distinsul domn, a luat banii, mi-a scris nu ştiu ce bileţel micuţ ca dovadă că am plătit şi a plecat în treaba lui.

Unul dintre călatori mi-a spus înainte să plec, că asa cum am procedat eu, ar trebui să procedeze şi alţi care nu au bilet şi pentru asta sunt luaţi aşa tare de controlori ! Eu cred că am procedat corect. Eu din moment ce nu mi-am luat bilet, mi-am asumat riscul de a plati amenda de 20 RON, şi nu riscul de a fi injurat si luat cu forţa de nişte dobitoci. Dacă vede că omul nu posedă bilet, atunci să ii dea amenda şi să plece in treaba lui nu să facă circ că poate işi găseşte nanaşu.

Şi când mai aud cazuri în care un calător avea bilet dar nu l-a compostat corespunzător şi pentru asta se ajunge să le dea amendă şi să ii şi înjure şi chestii deastea ... e prea de tot. Da' unde trăim domnle, în junglă ?

În fine ... de când cunosc Cluj-ul şi de când circul cu troleul, evident fără bilet, adică de mai mult de 6 ani de zile, am prins cred vreo 6-7 controale maxim la care m-am scos de fiecare dată, dar astăzi s-a intâmplat şi minunea să plătesc amenda :) deşi puteam liniştit să plec în treaba mea dar am vrut să le arăt la domnii controlori că puteau să ceară frumos banii şi să vorbească frumos şi totul era OK. Asta e ! Un minus de 20 RON. Dacă e să mă gândesc că am circulat de milioane de lei cu troleul eu zic că nu e o pierdere aşa de mare :)





9 comments:

IgorCreation spunea...

Amenda la Cluj este de 20 ron? Vino aici la Bucuresti ca e 40 Ron! De ce dracu e dubla! ca tot mijloc de transport in comun e! Nu e aceeasi firma de ratb?! in fine, numai retarzi sunt controlori! Mie imi zice unu, ca ce incerc sa il pacalesc cu un bilet deja compostat ??!! ca el a facut scoala pe asa ceva si nu merge cu el... M-a bufnit râsu..cum plm scoala pe compostat? cat de greu o fi fost sa ia examenul:===)))

sa ne ferim de astia !

Anonim spunea...

La Cluj asa e ! 20 RON daca platesti la controlor direct. poate e 40 RON daca daca nu ai banii atunci. Nu stiu.

Eu nu ma feresc de ei. Am ajuns sa ii urasc in asa hal' incat o sa incerc sa tot dau de ei. Data viitoare e clar ca nu le voi da nici un ban daca o sa vorbeasca urat sau daca ridica tonul. E prea de tot. Romania e o jungla in care fiecare se crede sef. Si isi manifesta "autoritatea" intr-un mod rea ceobanesc in cazul de fatza.

Daca omu nu are bilet ii dai amenda si pleci in treaba ta, nu te apuci cu vorbe urate, urlete si sa mai si lovesti calatorii.

De ce nu mi se intampla sa ma loveasca si pe mine ? De ce ? De ce ? De ce ? De ce tot trebuie sa aud ca li se intampla la altii. Si de ce aud ca ei stau si nu fac nimic in loc sa le scoata dintii din gura ? De ce ?

Apropo, ai am fost de doua ori cu troleul adica dus-intors de la facultate si nu am prins control :) La naiba !

Anonim spunea...

Am auzit (sau citit, chiar nu mai stiu unde) de cineva care le cerea, pe langa legitimatii, foaia de parcurs n stuff... Oricum, pe mine m-au "prins" acum vreo 2 ani, in a doua zi de Paste, cand tonetele erau inchise, dar astia circulau. Ca la balamuc... Si incepusera sa ma dea la intors ca "nu te-am vazut sa intrebi de bilet la lume". Hai ma, nu ma innebuni, sa ajung sa cersesc bilete, cum ar fi...

Anonim spunea...

da-le peste nas data viitoare :)

Anonim spunea...

pai d-asta sunt troleele asa in Romanica. fiindca sunt unii ca matale care nu platesc biletul. si te mai si lauzi. prapaditule :-)

Badita Florin spunea...

La voi nu este ratc ?

Felix spunea...

tot Constanta e mai smechera, amenda e 50 de RON pe loc, 100 RON daca n-ai la tine si tre sa platesti ziua urmatoare. ca deh avem autoscarturi noi si colorate. si aceiasi tarani la controale

Anonim spunea...

Dupa faza asta controloru o gasit un cap de cal in patu lui cand so trezit a doua dimineata, nu? Ca doar esti mafiot, deh.

Anonim spunea...

@Cemaseaca: astea sunt pareriile tale personale. Atata te duce capu nu pot sa te fortez. Asta e.

Daca ai fi citit cu atentie atat postul acesta cat si postul anterior legat de Troleuri si bilete, atunci cu siguranta ai fi inteles. Bineinteles daca ai fi si gandit. Nu stiu daca nu cumva iti cer imposibilul. Ma rog ...

Am explicat clar ca circul din cand in cand cu troleul, iar atunci cand circul,o fac doar fara bilet din diverse motive pe care le-am explicat clar in cele doua posturi alea mele. Mie mi se pare foarte clar.

In legatura cu troleul si BMW-ul ... ce sa zic ... ca sa intelegi iti spun doar ca cu troleul circul din cand in cand din placere pentru a vedea cand se va gasii si un controlor respectabil care sa isi faca meseria cum trebuie si anume cand nu ai bilet sa-ti ceara amenda si ATAT. Fara papagal, violente si injuraturi si alte chestii cu care controlorii sunt obisnuiti. Ei bine eu am primit pana in prezent o sigurica amenda de la un dobitoc care s-a umflat in pee pana l-am facut de cacat in troleu iar cand am vazut ca s-a calmat i-am dat baii, el mi-a scris biletelul acela micut ca sa nu cumva sa ramana la el banii si ne-am spus "la reveredere" si "drum bun". Daca continua sa vorbeasca urat stateam in troleu pana ajungeam in staia potrivia si coboram, cum am mai facut-o de vreo 2-3 ori. Tot ce cer este sa spuna clar: "Omule nu ai bilet platesti amenda !". Scurt si la obiect ! Daca procedeaza asa ... "cu toata placerea" ii dau banii dar daca din start ma ia cu injuraturi sau alte chestii atunci imi bat joc de el pana ajung la destiatie si dupaia am "la revedere." Mi se pare corect.

BWM-ul este doar o marca de masina pe care o iubesc de cand sunt mic. De ce nu am masina ? De obsedat ce sunt ca vreau sa imi cumpar masina din banii facuti de mine si nu de parintii mei ! Te mira acest lucru ? Si pe altii ! Asta e !

Sperand ca te-am facut sa pricei si tu intr-un final ce am scris mai sus ... iti doresc toate cele bune si te mai astept pe la mine !

Bafta !