15 februarie 2007

Pe scurt ...



  • mina.ablog.ro o ia pe urmele lui fulgerica in topul trafic.ro
  • Blogurile si discutiile pe forumuri sunt folosite de companii pentru stabilirea valorilor brandurilor. via zf.ro
  • Potrivit studiilor, cei mai bine platiti sportivi sunt jucatorii de baseball si pilotii de Formula 1. via evz.ro
  • The New York Times publică un articol cu titlul "O zi din viata lui Steve Ballmer" (CEO of Microsoft)
  • Aşa arată 200 de calorii. Mai conteaza că sunt 200 când arată aşa de bine ? :)
  • Mulţumesc lui netics pentru că la el pe blog mi-am găsit şi eu un radio online pe placul meu. Este vorba de Radio Pro-B
  • De vreo două săptămâni sunt bucătar şef la mine acasă. M-am apucat serios de gătit. Câte o reţetă culinara nouă la fiecare două zile :) Cristi ... se aude acolo ? :)