10 februarie 2007

Masini de lux in Romania




Via zufzuluf aflu că sunt înmatriculate in România următoarele maşini de lux: Bentley - 48, Ferrari - 26, Lamborghini - 17, Rolls-Royce - 11, Hummer - 10, Maybach - 4 (Sursa: Realitatea).

Să fie oare adevărat ? La mine în oraş, de exemplu, sunt 2 Hummer-uri, iar în reşedinţa de judeţ o cunoştinţa de-a mea are tot un Hummer, toate trei fiind înmatriculate in România. Mă gândesc ca dacă doar in judeţ-ul unde locuiesc eu, sunt trei Hummmer-uri de care stiu eu(!), atunci in Bucuresti câte o'r fi ? Dar in celelalte mari oraşe ale României ? Să fie doar 10 Hummer-uri înmatriculate(!) în România ? Nu prea aş crede.

PS: Acesta este postul meu cu numărul 100 pe blog :) Mulţumesc mult celor care îmi citesc blogul.





11 comments:

Anonim spunea...

Se refera la Hummer H1, nu H2 sau H3

Anonim spunea...

La mine in oras sunt vreo doua....

Anonim spunea...

Deci ... se aduna :)

Anonim spunea...

la mai mult !

Anonim spunea...

Cum ai ajuns ma la mine in garaj ?

Anonim spunea...

Printr-o extorsiune a degajamentului ... =))))

Anonim spunea...

la mine in iasi am 2 sau 3 hummere si 2 lamborghini la doi tziganoi:))

Anonim spunea...

Si tziganu tot om e :) Si apropo de tzigani. Daca ar fi sa fie luata in evidenta si averea tziganilor din Romania cred ca sa-r schimba putzin situatia clasamentului Top300.

100 US spunea...

Salut,de fapt nu sunt aici sa “comment”,sunt aici sa iti propun un schimb de linkuri,am si eu un blog foarte tanar,si m-am gandit la un link exchange.Vezi http://Aynstein.blogspot.com si daca crezi putem sa ne facem reclama reciproc.Poti sa imi trimiti mail cu raspuns sau lasa un comment pe blogul meu.
O zi buna!

Anonim spunea...

Salutare,

In nici un caz nu sunt reale acele cifre, clar! Si oricum, cine isi permite asemenea masini? Decat sa visezi la super car-uri mai bine baga un tuning pe ceea ce ai :D Adica mai bine o masina unica decat una foarte des intalnita ( stiti bine ce zice b.u.g. mafia : “parca toti ati f**e aceeasi p***a, nu te supara” :D )

Uite sursa de idei pentru adevaratii inraiti >>>Salon de Tuning - Sport & Tuning Show.

Stiu ca incepe pe 22 mai si tine pana pe 25 mai , la Prisma 2 Corbeanca.


Din cate am inteles au de toate - tuning auto-moto (interior, exterior, mecanica, audio), automobile off-road , automobile sport si de competitie, motociclete de competitie, kart-uri, accesorii auto-moto, piese de schimb, combustibili,lubrifianti , pneuri , cluburi si asociatii de profil , media auto-moto.

Cred ca tipii sunt la prima editie, dar am citit ca va fi super salon...intotdeauna la prima editie se rup in figuri cu totii :D

Cik au reducere la flashtuning!

Scriau ei pe undeva ca vor aduce castigatoarea supercupei europene EMMA 2008. O masina
echipata la cel mai inalt nivel sonor si estetic conform jurizarii celei mai inalte categorii a EMMA, Expert Unlimited.

In rest, aerografie live, si inscriptionari auto live high resolution, demonstratii de tot felul si alte concursuri.

Eu am aflat despre o tombola care are ca premiu un airbrush pe capota sau vinilizare tot pe aceeasi suprafata.

Aaaaaaaaaaaa, am uitat ca aduc un Volkswagen Tiguan echipat cu navigatie BECKER . Asta e buna pentru ghidare precisa:
- obtii imagini tridimensionale
- indica banda pe care sa te inscrii (mai ales pt. domnisoarele de la volan)
- navigatie virtuala in tunel.

Be fast and furious!

Anonim spunea...

acelea sunt doar cele inmatriculate in romania. ele sunt mult mult mai multe