19 ianuarie 2007

Telefoane mobile ... scumpe ... bune sau nu ?



Am tot citit pe diferite bloguri ca al lui zoso sau al lui buddha sau ce stiu eu pe unde am mai citit, referitor la intrebarea de ce sa iti cumperi un telefon scump cu camera foto si player mp3 integrat cand poti sa iti cumperi un telefon simplu, micutz, etc. care sa te tina bateria nu stiu cate zile.

Telefonul cand il cumperi, te gandesti inainte la ce iti folosesc toate magariile pe care le contine. Daca crezi ca sunt utile pentru tine si crezi ca le vei folosi atunci telefonul respectiv e cea mai buna alegere. Acuma fiecare isi cumpara telefonul dupa placul si buzunarul lui.

As vrea sa va vad cu buzunarele pline cu un aparat foto digita, un mp3 player, sau ce stiu eu ce alte gadgeturi posibile. Daca va-r cumpara mamica o bombonica ar mai incapea in buzunar ? :) Nu mai bun e un sigur aparat care sa contina cat mai multe functionalitati pentru a-ti satisface cat mai multe trebuinte personale ?

Concluzii: Tehnologia trebuie sa avanseze. Daca noi nu am stimulao sa avanseze cumparand produsele lor, ar mai avansa ? Daca vrei telefonul il cumperi si daca nu il vrei din motive obiective atunci nu il cumperi ! Punct.





4 comments:

Anonim spunea...

da obicei nu tot ce este scump este si bun

Anonim spunea...

ai si tu dreptate Seby dar cand cumperi ceva te uiti si vezi daca e bun si daca crezi ca iti foloseste si iti convine pretul il cumperi. daca nu, nu il cumperi.

Nu te obliga nimeni. Gadgeturile se fac pentru oameni care au nevoie de ele. Pentru cine nu are nevoie de ceva foarte performant si nu are nevoie de toate magariile de pe el nu il cumpara.

Eu de exemplu luna viitoare imi cumpar un Nokia N73 pretul este destul de piperat dar cunosc telefonul si chiar imi place si folosesc cam tot ce are. Muzica imi trebuie, camera foto nu se stie niciodata cand iti trebuie, de aratat arata bine la design, etc.

Anonim spunea...

apropos de tel mobile...ai vazut filmuletu cu Nokia 888?? Vezi ca l-am postat...merita!

Anonim spunea...

tie ti se potriveste Nokia mafi, daca nu te deranjeaza faptul ca este un terminal ceva mai greu decat ne-am obsinuit in ultima vreme, atunci te vei bucura de camera de 2MP, de playerul MP3 cu functii superioare, de difuzoaarele stereo laterale si de castile stereo din dotare precum si de functiile avansate de agenda de care dispune acest telefon.

P.S.
mafi = 6234