16 ianuarie 2007

I love poker ...



Pe bani, fara bani, ... cu banii jos, cu piese de remi sau cu jetoane ... in caminul facultatii, la mine acasa, la prieteni acasa, intr-un hotel sau intr-un cazino ... poker-ul a fost si este un hobby gozav pentru mine.

Il joc cu cea mai mare placere indiferent cand, unde sau cum. Bineinteles ca imi place pentru ca mai si castig (la inceput mai pierdeam si eu :) ca tot incepatorul).

In ultimul timp se joaca si pe net. Sunt organizate turnee online pe diferite site-uri ca TitanPoker.com, PartyPoker.com, Bet365.com, PokerStars.com, Poker.com, etc. Mda ... sunt multe. Toti sunt primitori sa intri si sa bagi bani la ei si sa joci. Se castiga pe net daca insisti si iti place jocul. Pana acum am scos cateva sute de $ ... adunate in zeci de turnee. E frumos pentru ca sunt acele turnee FreeRols in care joci pe gratis dar daca iesi printre primii castigatori primesti real money care la randul lor cand ajung la o anumita suma ii poti soate pe un card bancar. Nu e usor pentru sunt turnee a cate de la 1.000 de concurenti si pana la 16.000 de concurenti care joaca ca rechini sa iti fure banii. Pe Bet365.com de exemplu la turneele de 1000 sau de 5000 de dolari daca iesi printre primii 260 si respectiv 300 de jucatori din 12.000 (sau cati sunt ca tot se schimba numarul maxim de jucatori) atunci castigi ceva banuti de la sute de dolari pana la un dolar si respectiv 4 dolari. Dar vorba aia: "ban cu ban se aduna", nu-i asa ? :)

Dar poker-ul frumos este acela la care joci cu jucaorul face to face. Trebuie sa stii sa iti controlezi bucuria sau supararea cauzata de cartiile bune sau rele pe care le ai in man si sa le joci in asa fl incat sa castigi cat mai multe maini. E foarte interesant sa stii sa joci cartiile astfel incat sa iti faci adversarul sa iti plateasca ce ai cerut sau sa se arunce daca faci o cacealma etc ... E un joc psihologic as putea spune.

Imi plac foarte mult activitatiile care implica psihologia omului sau un anumit grad de risc.

Voi aveti ceva hobby-uri de genu acesta (poker, pariuri, gamming with real money) ?

As dori sa aflu raspunsurile urmatorilor: Cristi Roman, Netics, Neuronu, Vladinho, Boyarul, Zoso, Piticu, Buddha, PigBrother, Oradeanul, we3d ... Bobby si Jolly stiu ca joaca :)





9 comments:

Anonim spunea...

bai sincer incerc sa ma tin cat mai departe de jocurile de noroc...am avut o scurta perioada in care o ardeam prin cazinouri...in weekend iesiam in club si spre dimineata dadeam o tura si pe la cazino...un timp am luat microbu pt ca am avut cateva seri in care castigasem. .. m-am oprit cand incepusem sa pierd ...per total am iesit oricum in pierdere...dar macar am reusit sa ma opresc ...si sfatul meu sincer ar fi sa te opresti si tu ... crede-ma ca am vazut o multime de oameni care plangeau (la propriu) si erau realmente dispereti dimineatza...asta ma ajutat sa ma opresc ...pt ca nu-mi doream sa ajung ca ei!

CRISTI ROMAN spunea...

Trebuie sa te dezamagesc dar nu, nu am un asemenea hobby. Mai jucam cind eram mic remmy :))). In rest, acum - NIMIC!

Anonim spunea...

@neuronu: la jocurile de noroc trebuie sa te stapanesti farte bine. Eu niciodata nu joc mai mult decat as cheltui intr-o zi normala. Joc poker de pasiune de vreo 4 ani si niciodata nu am pierdut mai mult de 1.000.000 intr-o zi. pana acuma sunt pe castig. Eu cand ajung sa pierd mult nu mai joc.

Daca ai noroc atunci il ai toata ziua iar daca nu ai atunci nu il ai toata ziua :) Asa gandesc eu. Mi s-a intamplat sa fiu la ora 1 noaptea pe ierdere cu 1.000.000 si am zis ca mai joc inca 10 minute maxim si mi-a venit norokul si la 1 jumate am plecat acasa pe castig cu 2.000.000 :)

Bine ca a fost un caz special acela. dar oricum ma stapanesc bine. Stiu cand am noroc si cand nu :)

Anonim spunea...

@cristian roman: Nu ma dezamagesti deloc :) dar ma gandeam ca din moment ce esti jurnalist sportiv ai si tu o pasiune pentru pariuri pe echipele tale favorite sau ceva de genul acesta.

Anonim spunea...

Ma, am avut niste experiente foarte proaste cu pariurile sportive, si de atunci am decis ca jocurile de noroc nu ma prind deloc... am decis sa fur!. :) ... Si iata-ma ...dupa 3-4 ani , imi merge chiar bine :))

Anonim spunea...

:)))))))))))))))) tareee. fiecare are un drum in viata :) Doamne' ajuta ! :)

Jerry spunea...

Nu prea imi place poker-ul.Pe net,nici nu ma gandesc sa ma bag la pariuri...Insa am un astfel de hobby : bag la pariloto in prostie.Si nu bag bani foarte multi.Dar cateodata scot...de-mi ajung o luna :D.Cel mai mare castig?Barcelona - Chelsea de anul acesta,scor corect 2-2.PE langa alte meciuri,s-a adunat frumusica suma de 702 RON.Cam asta e singurul meu hobby care implica bani si pariuri in aceeasi idee.

boyarul spunea...

Eu sunt ca si Cristi Roman. Joc Remy si cam atat. Fara sa pariez. Din placere.
A paria si a-ti risca inutil banii (cu care ai putea face altceva) mi se pare [sincer] o aberatie.
Adrenalina ti-o poti procura si altfel decat la pariuri (de exemplu sporturile extreme).

Na, ca mi-am dat si eu cu parerea, mai ales daca te-am vazut ca insisti. ;)

Anonim spunea...

mersi mult de raspuns :) Ma intrebam si eu asa ca fapt divers ce pasiuni au bloggerii :)