3 ianuarie 2007

8 milioane de romani vorbesc Orange



Pe 28 decembrie 2006, Orange a anuntat ca a atins pragul de 8 milioane de clienti, ceea ce demonstreaza ca liderul pietei de telecomunicatii ramane operatorul favorit al romanilor. Cresterea numarului de clienti cu 500.000 in trimestrul al patrulea fata de sfarsitul trimestrului al treilea al anului subliniaza ca Orange Romania isi continua dezvoltarea accelerata.
Orange Romania va acorda clientului cu numarul 8 milioane un sejur de 8 zile pentru 2 persoane, intr-un oras, la alegere, din urmatoarele 8 tari europene: Franta, Anglia, Germania, Olanda, Spania, Italia, Austria sau Elvetia.

Clientul Orange cu numarul 8 milioane si in acelasi timp castigatorul acestui sejur este domnul Chiric Mirel, din judetul Giurgiu.

tot comunicatul aici





3 comments:

Anonim spunea...

Orange rulz cel putin la mine in ardeal. Mi-as lua si o cartela cu numa de conex da nu vad cu cine as folosio :) In Cluj Unde sunt la facultate la fel nu am pe nimeni pe vodafone sau cosomte sai daca am acel cineva are sigur si un numar de orange :)

Sunt orase precum timisoara unde majoritatea sunt pe vodafone sau in bucuresti la fel.

Anonim spunea...

Comunicatul asta e o gogorita. In ultimii ani nu au avut nici o oferta care sa rupa gura targului. Nu vad cum ar putea sa aiba atatia abonati.

Anonim spunea...

@marius: eu cred ca au si mai multi :)

Tu esti oate din Bucuresti sau vreo zona unde Vodafone e la putere dar gandestete ca cam peste tot in Romania Orange face legea.

Vodafone au mai multi clienti societati comercile. De acolo fac ei grosu. Au servicii bune si mai nu au si oferte bune si pentru noi, persoane fizice, insa eu sincer u vad de ce mi-as face abonament la ei. Pe cine cunosc ca are Vodafone acel cineva are si numar de Oranje in rest sincer nu cunosc pe nimeni in ardeal fiind sa aiba Vodafone.