18 decembrie 2006

Cadou de la prieteni :)



Am primit azi un cadou de la niste prieteni si anume o tastaura "Trust Slimline Keyboard KB-1400S"


Deci sincer ... e foarte ciudata. Uitati-va la aranjarea tastelor. Oare o sa ma obisnuiesc cu ea ? Uitati-va unde se afla tasta BackSpace :D sau tasta Delete (Del) ... deci e moarte lenta, da sigura :D

Si e si foarte subtirica tastatura ... foarte firava ... deci pe deasupra mi si frica sa nu o lovesc de nervii pe care mi face. :)

Detalii despre tastatura si mai multe poze click aici





4 comments:

Anonim spunea...

stii cum e...calu de dar nu se cauta la taste :))

Anonim spunea...

Daca asta ti se pare ciudat, cum ar fi un dvorak?

Anonim spunea...

nu prea le ai cu gramatica:

"de nervi pe care mi face."
"de nervii pe care mi-i face."

Anonim spunea...

mda ... greseala mea .. scuze :)