6 noiembrie 2006

Despre mine



Nick: mafi^hotz
Varsta: 20 si ceva ...
Pe net din: 2000
Muzica: Ador muzica house
Ocupatie: pe langa facultate ma ocup de site-uri web, advertising, blogurile mele si sunt tot timpul in cautare de alte preocupari ...
Carti preferate:

Student la: Facultatea de Stiinte Economice & Gestiunea Afacerilor
Imi plac: Femeile, muzica, masiniile, sporturile, cadourile ...
Nu imi place: Aroganta oamenilor, prostia, egoismul, nepasarea ...

e-Mail: mafihotz [at] gmail [dot] com
YM ID: mafihotzcom

De ce am blog ?
De ce nu ?
Despre ce scriu ?
Despre tot ce mi se pare interesant si cred ca am un cuvant de spus.
Pentru cine scriu ?
Pentru mine si pentru tine !
Scriu zilnic ?
Aproape.
Cum ma cheama ?
Prefer sa fie secret ... cine afla sa fie sanatos.

Daca mai vrei sa aflii ceva despre mine ... just ask :)





8 comments:

Anonim spunea...

Mult succes si poate vom si colabora intr-un fel sau altul mai ales ca am si eu 4 site-uri pe diferite teme.
Virgil

Anonim spunea...

Mult succes in continuare la toate si poate vom mai vb candva

Anonim spunea...

@Virgil: Multumesc mult. Daca vei fi interesat sa imi trimiti mail la adresa specificata mai sus sau pe messenger pe id "mafi_hotz". Si eu am multe proiecte pe internet si poate poate ... :) Bafta si tie !

@Anonim: multumesc mult ... dar de ce te semnezi ca "Anonim" ?

Va rog mult nu mai postati comentarii ca Anonim ...

Anonim spunea...

sa zic aici cum te cheama? sa nu zic .... ?

Anonim spunea...

Ii mai interesant sa afle fiecare in parte ! :) Nu imi ascund eu numele. Sa nu fiu inteles gresit.

Vreau doar sa il afle fiecare separat. Tu l-ai aflat ca asa am vrut eu ca sa stie bloggeritza mea preferata cu cine vorbeste :) dar prefer sa afle fiecare care este interesat pe mail, messenger etc.

Anonim spunea...

:)) oricum nu spuneam . daca vroaiai sa apara pe blog , il puneai , asa ca nu ma bag eu . de ex , cum nu am vrut eu sa imi mai apara id pe blog. ar fi culmea sa vina cineva si sa il dea.
cum merge invatatul ? zilele astea trebuie sa mai lucrez si eu la conta :(

Anonim spunea...

ENGLISH?

Leo spunea...

ai succes cu adsenseul? cum reuseshti sa obtii clickuri?:))